Ποια εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Ζούμε μια νέα εποχή, γνωστή και ως Web3, που αφορά στη μετάβαση από τη διάδραση, στην πραγματικά immersive εμπειρία που προσομοιάζει με την πραγματική ζωή. Τόσο οι εξελίξεις που αφορούν σε Augmented, Virtual & Mixed Reality, οι κινήσεις που αφορούν το Metaverse από τις μεγάλες τεχνολογικές και μη εταιρείες, όσο και η ριζοσπαστική τεχνολογία του blockchain και ό,τι αυτή κουβαλάει μαζί της, είναι πράγματα που όχι απλά θα καθορίσουν το μέλλον αλλά θα αλλάξουν τη διαφήμιση με τη μορφή που την ξέρουμε σήμερα.

Ποια είναι εκείνα τα skills που θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Η ταχύτητα με την οποία οι εξελίξεις και η τεχνολογία τρέχουν είναι ο μοναδικός αντίπαλος για το upskilling και reskilling σήμερα. Άρα το ένα και μοναδικό χαρακτηριστικό που θεωρώ ότι θα κάνει τη διαφορά είναι το entrepreneurial spirit. Τι σημαίνει αυτό; Δίψα για καινοτομία, νέα γνώση και αλλαγή, ανοιχτά μάτια και αυτιά και κριτική σκέψη, αντανακλαστικά σε σχέση με τις εξελίξεις, αλλά και η ευελιξία τόσο των ανθρώπων όσο και των ομάδων και των οργανισμών. Ευελιξία όχι απλώς για να προσαρμοστούν αλλά και για να καθορίσουν τις εξελίξεις.

Ποια είναι η «κρυμμένη» ευκαιρία για το digital οικοσύστημα που θέλετε να αποκαλύψετε;

Μέσα στο 2020 η βιομηχανία του Gaming στην Αμερική μεγάλωσε κατά 27%, καταγράφοντας τζίρο 57 δισ. δολ. ξεπερνώντας αθροιστικά τους τζίρους των movies και music. Στο φεστιβάλ των Καννών πέρυσι είδαμε πολλά cases που εξερεύνησαν την περιοχή του gaming με συγκλονιστικά δημιουργικό τρόπο και διακρίθηκαν. Στην Ελλάδα, η διείσδυση του gaming στον online πληθυσμό είναι περίπου 30%, ενώ για την GenZ είναι στο 50%. Θεωρώ ότι αυτή η περιοχή του gaming, αποτελεί ακόμη ανεξερεύνητο τοπίο για την πλειονότητα των brands στην Ελλάδα, άρα κρύβει τεράστιες ευκαιρίες δημιουργικής δουλειάς και ανάπτυξης.