Την περικοπή 1.500 θέσεων εργασίας σε περισσότερες από 100 αγορές ανακοίνωσε η Unilever. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται περιορισμός των senior management θέσεων κατά 15%, ενώ σε επίπεδο junior management αναμένεται αύξηση 5%. Ο γίγαντας των FMCGs προχωρά σε ευρεία αναδιάρθρωση του λειτουργικού του μοντέλου, με την εταιρεία να υπόσχεται ότι θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά του.

Το νέο μοντέλο θα οργανωθεί γύρω από πέντε κατηγορίες: ομορφιά και ευεξία, προσωπική φροντίδα, οικιακή φροντίδα, διατροφή και παγωτό. Κάθε τομέας θα είναι υπεύθυνος για τη δική του στρατηγική, ανάπτυξη και επίτευξη κερδών. «Το νέο οργανωσιακό μοντέλο αναπτύχθηκε τον τελευταίο χρόνο και έχει σχεδιαστεί ώστε να συνεχίσουμε την άνοδο που παρατηρείται στην απόδοση τις επιχείρησής μας», δήλωσε ο CEO της Unilever, Alan Jope.

«Η μετάβαση σε business groups με επίκεντρο πέντε κατηγορίες θα μας δώσει τη δυνατότητα να ανταποκρινόμαστε πιο άμεσα στις καταναλωτικές τάσεις και σε κάθε κανάλι, με ξεκάθαρη λογοδοσία για τα αποτελέσματα».

(Πηγή: Marketingweek.com)