Η νέα παγκόσμια καμπάνια #rebelsforchange της EDP στοχεύει στην αύξηση της συμμετοχής των γυναικών σε επαγγέλματα στους τομείς των θετικών επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM) και ταυτίζεται με τη φιλοδοξία της εταιρείας, να αυξήσει το ποσοστό γυναικών εργαζομένων της σε τουλάχιστον 30% έως το 2025.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε πείραμα με παιδιά ηλικίας 4-12 ετών, όπου σε έναν ουδέτερο χώρο, τοποθετήθηκαν δύο κούκλες, που συμβόλιζαν έναν άνδρα και μια γυναίκα, και ζητήθηκε από τα παιδιά να αντιστοιχίσουν στην καθεμία διαφορετικές στολές και εργαλεία εργασίας, όπως ένα μικροσκόπιο, μια μπάλα ποδοσφαίρου ή ένα πιστολάκι μαλλιών.

Στην περίπτωση του λευκού κράνους, για παράδειγμα, τα περισσότερα παιδιά το τοποθέτησαν στην ανδρική κούκλα, αναδεικνύοντας έτσι το στίγμα ενός επαγγελματικού τομέα, όπου οι γυναίκες εξακολουθούν να αποτελούν μειοψηφία. Κατά τους επόμενους τρεις μήνες, η εκστρατεία θα υλοποιήσει διάφορες παρεμβάσεις στα κοινωνικά δίκτυα του ομίλου EDP, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, τις προσωπικές ιστορίες γυναικών εργαζομένων σε τεχνικές καριέρες.