Σε συνεργασία-σταθμό προχωρά ο κολοσσός των media με έδρα τις ΗΠΑ NBCUniversal με την RTL AdConnect, τον διεθνή βραχίονα πώλησης διαφημίσεων του ευρωπαϊκού RTL Group. Με τη συμφωνία αυτή, κάθε πλευρά έχει πρόσβαση στο premium inventory TV και digital του εταίρου, ανοίγοντας νέες προοπτικές για τους παγκόσμιους διαφημιζόμενους.

Η εξέλιξη αυτή θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την εκκίνηση μιας καθοριστικής τάσης, με όλο και περισσότερους διεθνείς broadcasters να μοιράζονται το inventory τους. Η κίνηση αυτή ενισχύει το offering του One Platform της NBCUniversal, που δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν τα κοινά τους σε ολόκληρο το οικοσύστημα της NBCUniversal, αυξάνοντας παράλληλα το αποτύπωμα σε αγορές εκτός ΗΠΑ.

Για την RTL AdConnect, η συμμαχία ενδυναμώνει την προσφορά της ως one-stop-shop στην Ευρώπη, επιτρέπει την επέκταση των λύσεων inventory εκτός ευρωπαϊκών συνόρων, αλλά και την εδραίωση άμεσων συνδέσεων με μάρκες από ΗΠΑ και Κίνα. Η RTL AdConnect θα δίνει πρόσβαση στους Ευρωπαίους πελάτες της και στα συνεργαζόμενα agencies στο brand-safe TV και digital inventory της NBCUniversal σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο.

(Πηγή: WARC)