Σε νέο λανσάρισμα στην κατηγορία της έτοιμης σαλάτας προχωρά η Μακεδονική Χαλβατζής, αναθέτοντας την επικοινωνία της σειράς στην Kevin+Marshall. Το agency έχει αναλάβει τη διαφημιστική καμπάνια της σειράς έτοιμων σαλατών με λαχανικά στον ατμό στα ψηφιακά και τα παραδοσιακά Μέσα, με το πρώτο τηλεοπτικό σποτ να ετοιμάζεται ήδη, ενώ επίσης σχεδίασε και όλο το packaging.

Όσον αφορά το λανσάρισμα, η Μακεδονική Χαλβατζής κυκλοφορεί προσεχώς στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ τρεις κωδικούς με συστατικά που έχουν μαγειρευτεί στον ατμό: λαχανικά με πλιγούρι και κινόα, λαχανικά με κους κους και λαχανικά με ρεβίθι και κινόα. Πρόκειται για σαλάτες έτοιμες προς κατανάλωση χωρίς συντηρητικά, με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, θαλασσινό αλάτι και μεσογειακά βότανα και μυρωδικά.

Σύμφωνα με δήλωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Χαλβατζής Μακεδονική, Βασίλη Χαλβατζή, στο Food Reporter, η εταιρεία προετοίμαζε το λανσάρισμα επί μία διετία και αποτελεί «την εισαγωγή νέας καινοτομίας μετά από τα λαχανικά στον ατμό, στο πλαίσιο της μεσογειακής ισορροπημένης διατροφής, χωρίς πρόσθετα, εύκολα για κάθε μέρα».