Σημαντικό μέρος των φετινών χριστουγεννιάτικών αγορών πρόκειται να πραγματοποιηθεί online, σύμφωνα με έρευνα του PayPal, το οποίο δίνει στο καταναλωτικό κοινό συμβουλές για ασφαλείς αγορές. Σύμφωνα με το Sitecore, το 25% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να κάνει τελευταία στιγμή τα γιορτινά ψώνια.

Επιπλέον, μεταξύ όσων αναφέρουν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν για τα Χριστούγεννα, το 41% δήλωσε ότι θα συνδύαζε τις online με τις offline αγορές, με τους νεότερους σε ηλικία να δείχνουν ελαφρώς μεγαλύτερη προτίμηση στις ηλεκτρονικές αγορές (45%). Σύμφωνα με έρευνα της PayPal, η οποία διεξήχθη το χρονικό διάστημα 6-13 Σεπτεμβρίου σε 1.002 συμμετέχοντες στην Ελλάδα, το 57% των Ελλήνων καταναλωτών δηλώνει ότι θα κάνει χρήση του διαδικτύου ακόμα και για αγορές τροφίμων και λοιπών ειδών παντοπωλείου για τις ανάγκες του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού.

Σε αυτό το πλαίσιο, το PayPal δίνει χρηστικές συμβουλές για ασφαλείς συναλλαγές. Συγκεκριμένα, συμβουλεύει το κοινό να μη θεωρεί δεδομένη την αυθεντικότητα εισερχομένων κλήσεων ή μηνυμάτων, να χρησιμοποιεί αξιόπιστα εργαλεία και να είναι επιφυλακτικό με τις «φοβερές» προσφορές.