Mε θέμα «The Power of Diverse Thinking» πραγματοποιήθηκε το ετήσιο συνέδριο Interactive Marketing Conference (IMC) του IAB Hellas, την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου. Έχοντας ως keynote speakers την Υφυπουργό Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνα Μιχαηλίδου, τον Σωτήρη Κοντιζά, τη Λενιώ Μυριβήλη και τον Σταύρο Θεοδωράκη, επαγγελματίες που έχουν ξεχωρίσει για τη γνωστική διαφορετικότητα στις σπουδές, τις εμπειρίες και το επάγγελμα τους, το IMC 2021 εφάρμοσε στην πράξη τη θεματολογία του.

Παράλληλα, εκπρόσωποι εταιρειών όπως Stanton Chase, McCann, Reborrn, Moonshot, w2s, Protagon, αθηΝΕΑ και Διανέοσις, συζήτησαν για τις δικές τους εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του IAB Hellas, Ανδρέας Στάιος, δήλωσε: «Ζούμε σε μία εποχή που μεγιστοποιούμε τη σημασία της μονάδας, σε μία εποχή που κανείς δεν εξαιρείται και κανείς δεν περισσεύει». Ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Πρόεδρος του IMC για το 2021, σημείωσε: «Οι φετινές συνθήκες ήταν διαφορετικές από κάθε άλλη διοργάνωση του IMC στην εικοσαετή ιστορία του.

Τόσο στον τρόπο διεξαγωγής, όσο και στις ανάγκες των συμμετεχόντων. Γι’ αυτό επιλέξαμε να επικεντρωθούμε στην ανάγκη για συνεργασία, για ανθεκτικότητα και για πρόσβαση σε μεγαλύτερο εύρος ιδεών και ανθρώπων, με μορφή συζητήσεων, με ξεχωριστούς ομιλητές και με στόχο να ρωτήσουμε, να ακούσουμε, να διαφωνήσουμε. Κοινώς; Να μάθουμε». Tο ΙMC 2021, υπό την ομπρέλα του IAB Hellas και τη στήριξη της Τσομώκος ΑΕ, τίμησαν με τη χορηγία τους οι Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano), Papastratos, Elpedison, Google, KnowCrunch και Giraffes in the Kitchen.