Αυξητικά κινήθηκε το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το διάστημα Ιανουάριος-Νοέμβριος 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor, συνολικά καταγράφηκαν 126.509.189 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, αυξημένα κατά 6,39%.

Η Αθήνα σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 9,26%, ακολουθεί η Περιφέρεια με 5,51% και η Θεσσαλονίκη με 3,89%. Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενου, τα τρόφιμα-ποτά βρίσκονται σταθερά στην κορυφή, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων. Η συγκεκριμένη κατηγορία κατέγραψε αξιοσημείωτη αύξηση, από τα 12.985.951 δευτερόλεπτα το 2020 στα 15.987.053 το 2021.

Ακολουθούν οι κατηγορίες εξοπλισμός οικοδομής, κινητή τηλεφωνία και δημόσιο. Εξαιρουμένου του Υπουργείου Υγείας, το retail τροφίμων κατέχει τη θέση του μεγαλύτερου ραδιοφωνικού διαφημιζόμενου, με πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα τη Lidl Ελλάς, δεύτερη τη Μασούτης και τρίτη την AB Βασιλόπουλος.