Την Black Friday καμπάνια της για φέτος παρουσιάζει η Protergia του ομίλου Mytilineos.

Στην ταινία, την οποία δημιούργησε η The Newtons Laboratory, ο τομέας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου της Mytilineos δίνει την ενέργειά του στις καινούριες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, στέλνοντας το μήνυμα ότι «Η Black Friday χωρίς την Protergia δεν λειτουργεί».

Επίσης, από τις 26 έως τις 29 Νοεμβρίου, το κοινό έχει τη δυνατότητα να κερδίσει 100 ευρώ στον πρώτο του λογαριασμό με κάθε νέα σύνδεση στο πρόγραμμα Double Energy MVP, για ρεύμα και φυσικό αέριο, με την ενεργοποίηση e-bill. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Kent Post Production.