Τον Rohan Philips επέλεξε η Dentsu International ως President οf Global Product για τη σειρά των media υπηρεσιών της. Ο Philips αναλαμβάνει την ανάπτυξη του product strategy και του roadmap για τους πελάτες της Dentsu παγκοσμίως, μέσα από το δίκτυο των διεθνών media agencies Carat, iProspect και Dentsu X. Ο Philips υπηρετούσε μέχρι πρότινος ως Global Chief Product Officer στην iProspect, ενώ, προηγουμένως, είχε αναλάβει θέσεις στη GroupM και το Publicis Groupe.

«Ο Rohan διαθέτει ισχυρή παρουσία και σφαιρική κατανόηση των data και της τεχνολογίας, καθώς και της εφαρμογής τους στα media», δήλωσε ο Doug Ray, Chief Product Officer Global Media της Dentsu. «Η προσέγγισή του στις προκλήσεις των πελατών και η ικανότητά του να τις εντοπίζει και να τις επιλύει, όχι μόνο μεμονωμένα, αλλά δημιουργώντας οφέλη αξιοποιήσιμα και αλλού, είναι πραγματικά σπάνια και ανεβάζει τον πήχη για αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε ως Dentsu».

Από την πλευρά του, ο Philips σχολίασε ότι το media industry στο σύνολό του βρίσκεται σε «σημείο καμπής», με «αμέτρητους» παράγοντες να επηρεάζουν τις αποφάσεις, όπως η βιωσιμότητα, η ιδιωτικότητα, η ανάδυση νέων πλατφορμών και η «εγκατάλειψη καθιερωμένων κανόνων tracking».

(Πηγή: Campaign)