Το creative agency We Are Social, της κινεζικής BlueFocus International, λανσάρει μια παγκόσμια gaming και e-sports υπηρεσία, εμπλέκοντας στο «παιχνίδι» τα social media. Το agency θα λειτουργήσει ως μια παγκόσμια ομάδα περισσότερων από 20 ειδικών στον τομέα του gaming και των e-sports, οι οποίοι θα εργάζονται σε projects πελατών ως μέρος της βασικής προσφοράς και όχι ως ξεχωριστό τμήμα.

Υποστηρίζεται ότι το We Are Social Gaming θα καθοδηγήσει τα brands σε τέσσερις βασικούς τομείς: την κατανόηση της κουλτούρας του gaming, τη βελτίωση των εμπειριών gaming, την πλοήγηση στο κατακερματισμένο οικοσύστημα gaming και τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου μέσω του connected amplification. Το We Are Social έχει ήδη συνεργαστεί με brands στον συγκεκριμένο τομέα, με πελάτες, όπως οι Sony και Twitch.

Ο Mobbie Nazir, Global Chief Strategy Officer και επικεφαλής της ομάδας τονίζει: «Πιστεύουμε ότι το gaming είναι κομμάτι του social, όχι κάτι που θα πρέπει απομονώνεται σε ένα silo από την υπόλοιπη δουλειά. Το gaming έχει γίνει βασικό μέρος των προσφορών μας τα τελευταία χρόνια και, με την έναρξη αυτής της πρακτικής, θα είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε ακόμη περισσότερα brands να υιοθετήσουν μια socially-led προσέγγιση στις στρατηγικές gaming».

(Πηγή: Campaign)