Η Mastercard ένωσε για 3η συνεχή χρονιά τις δυνάμεις της με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως τις 14 Νοεμβρίου, τόσο σε φυσικούς χώρους όσο και στο online περιβάλλον, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της διοργάνωσης.

Η Mastercard μεταμόρφωσε και φέτος το εκδοτήριο του φεστιβάλ στην πλατεία Αριστοτέλους σε Cashless Point of Sale, όπου η αγορά των εισιτηρίων γινόταν αποκλειστικά με κάρτες πληρωμών, συμβάλλοντας στην εύκολη, γρήγορη και ασφαλή αγορά εισιτηρίων. Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Mastercard, με κάθε αγορά εισιτηρίου είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν αυτόματα στην κλήρωση, διεκδικώντας διπλές προσκλήσεις για επερχόμενες προβολές.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με το Φεστιβάλ όλα αυτά τα χρόνια μας επιτρέπει να στεκόμαστε δίπλα σε μία από τις σημαντικότερες πολιτιστικές διοργανώσεις της χώρας, προσφέροντάς της ουσιαστική προστιθέμενη αξία».