Η εταιρική μετάβαση της Meta στον virtual κόσμο θα κάνει τα πρώτα της βήματα στον φυσικό κόσμο, σύμφωνα με πληροφορίες των New York Times. Η Meta, η εταιρεία που είναι γνωστή για το ισχυρό κοινωνικό δίκτυο των δύο δισ. χρηστών, Facebook, εξετάζει το πώς τα φυσικά καταστήματα θα μπορούσαν να συμβάλουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην εταιρεία και να δημιουργήσουν την κατηγορία, που αποτελεί το μακροπρόθεσμο μέλλον της «κοινωνικής τεχνολογίας».

Σύμφωνα με έγγραφα στα οποία απέκτησαν πρόσβαση οι New York Times, η Meta σκέφτεται να ανοίξει καταστήματα λιανικής για να εισάγει στο κοινό (και να του πουλήσει) το υλικό εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας που θα παρέχει μια πύλη στους εικονικούς κόσμους που σκοπεύει να δημιουργήσει. Για την εταιρεία, όπως πάντα, στόχος των καταστημάτων είναι να κάνουν τον κόσμο «πιο ανοιχτό και συνδεδεμένο», αλλά και να πυροδοτήσουν την περιέργεια του κοινού.

Τα ιδιόκτητα καταστήματα αποτελούν βασικό μέρος της οικοδόμησης του brand και της εμπιστοσύνης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα καθώς το Metaverse επεκτείνεται σε μια ακόμη εξειδικευμένη περιοχή της αγοράς των μέσων, το VR, το οποίο από την αρχή της δεκαετίας του ’80 δεν κατάφερε να απογειωθεί.

(Πηγή: Warc)