Η ΙΔΕΑ Πόσα oh no moments χωράνε στην καθημερινότητα ενός εφήβου; Μία αναζήτηση στο TikTok με #ohnonono αρκεί για να καταλάβουμε ότι η απάντηση είναι… εκατομμύρια! Τα αυθόρμητα και χιουμοριστικά αυτά social media videos ήταν η έμπνευση πίσω από τη νέα επικοινωνία των 2πλοΓεμιστών Παπαδοπούλου που μετατρέπουν κάθε oh no moment στην απόλυτη oh yeah εμπειρία μέσα από τη διπλή τους γέμιση.

Με κεντρικό μήνυμα το «Tο ‘χουν υπερβολικά», 2 σποτ «ντύθηκαν» ηχητικά με το χαρακτηριστικό τραγούδι του TikTok trend με μία… ανατροπή, αφού ειδικά για τους σκοπούς της επικοινωνίας γράφτηκε και η μουσική απάντηση «Oh Yeah» στα Οh Νo moments που βιώνουν οι πρωταγωνιστές.

Η επικοινωνία βασίστηκε πάνω στο insight ότι οι νέοι βιώνουν τα πάντα «υπερβολικά» και ζουν κάθε εμπειρία στο maximum. Η παραγωγή των σποτ έγινε από τη White Room, σε σκηνοθεσία Θάνου Μήτσιου.