Με ρεκόρ συμμετοχών ολοκληρώθηκε η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 από 4 έως 9 Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Οι εταιρείες που συμμετείχαν κατάφεραν να αναδείξουν την αξία της υψηλής εξυπηρέτησης, τόσο στον εξωτερικό όσο και στον εσωτερικό τους πελάτη.

Ο ρόλος του ΕΙΕΠ είναι κομβικός και αφορά σε αδιάλειπτη προσφορά έργου, που με πολλαπλούς και μετρήσιμους τρόπους εκσυγχρονίζει την ελληνική επιχείρηση, οπλίζοντάς την με τις καλύτερες και πλέον σύγχρονες μεθόδους στην προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης.

Με σύνθημα «Συνεχίζουμε Μαζί», η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί ετήσιο σημείο αναφοράς στα ελληνικά εταιρικά δρώμενα, αναδεικνύοντας την εταιρική κουλτούρα που αναγνωρίζει την αξία του ανθρωποκεντρισμού. Στο ειδικά διαμορφωμένο site www.csweek.gr είναι διαθέσιμες μερικές μόνο από τις δράσεις των εταιρειών που συμμετείχαν στον εορτασμό. Ο Πρόεδρος του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστούμε θερμά όλες τις εταιρείες που μας τίμησαν και φέτος με τη συμμετοχή τους σε αυτή τη μεγάλη γιορτή. Αποδείξαμε πως Μαζί μπορούμε να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά και να απογειώσουμε την Εξυπηρέτηση!».

Οι εταιρείες που συμμετείχαν με δράσεις στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 είναι οι: AIG, Alpha Bank, Ασφάλειαι Μινέττα, ΑΤ Επαφή, Attica Group, Αττικές Διαδρομές, Avin Oil, Avis, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Bespectacular, Betshop.gr, BMW Financial Services Hellas, Boussias, Cardlink, Carglass, Cityzen Parking & Services, Coffee Island, Coral, Cosmote, Cosmote E-Value, CQS, DHL Express Hellas, Diversey Hellas, Ήρων Θερμοηλεκτρική, Εθνική Τράπεζα, Elpedison, ΕΛΤΑ Courier, Ergo, E-Satisfaction, Eurobank, Eurolife FFH, ΕΥΔΑΠ, Φίλης Glass, Focus Bari, Generation Y, Global Link, Γέφυρα, Γέφυρα Λειτουργία, Hellas EAP, Hellenic Voucher, IBI Group, Ι.ΚΤΕΟ Αμαρουσίου, Interamerican, Karcher, Kleemann, Καυκάς, ΚΠΙΣΝ, Κουϊμτζής, KPMG, Kraft Paints, Ledvance, LG Electronics Hellas, Mainsys, Manifest Services, Mapfre Asistencia, Mellon Technologies, Metron Analysis, Νέα Οδός, Nestle Hellas, New SIA, Novibet, NRG Trading House, ΞΥΝ, Ολυμπία Οδός, Ολυμπία Οδός Λειτουργία, ΟΤΕ, OTEAcademy, ΟΤΕ Ασφάλιση, OTS, Παντελής Παπαδόπουλος, Papaki, Pappas Elevators, Πειραιώς Direct Solutions, Pressious Arvanitidis, Prosvasis, Protergia, Response, Rethink Business Lab, Roche Diagnostics (Hellas), Role Model, Samsung Electronics Hellas, Sleed, Sigma Security, Sofitel Athens Airport, Stoiximan, Stop, Tommy Hilfiger (Sarkk), Unison Facility Services, Upcominds, Vario, Vitex, Vodafone, Volterra, West, Yuboto, Ψυχογιός.

Ελίνα Νικάκη, Επικεφαλής Τομέα Specialized Segments & Customer Excellence Retail Banking, Eurobank

«Κάποιες αξίες δεν αλλάζουν. Για εμάς η εξυπηρέτηση σας θα έχει πάντα προτεραιότητα»
«Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για 5η χρονιά ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης πελατών στην Eurobank. Mε κεντρικό μήνυμα “Κάποιες αξίες δεν αλλάζουν. Για εμάς η εξυπηρέτησή σας θα έχει πάντα προτεραιότητα” πραγματοποιήθηκαν μια σειρά από δράσεις για πελάτες (διαγωνισμός εμπειρίας με δώρο ευρώ € επιστροφή) και εργαζόμενους (εορταστικό κλίμα με μπαλόνια και κεράσματα, διαγωνισμός φωτογραφίας με θέμα την ομαδικότητα, δώρα στα Top NPS καταστήματα, ημέρα εθελοντικής αιμοδοσίας). Για μια ακόμα χρονιά, δώσαμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης τον χαρακτήρα μιας μεγάλης γιορτής, αναδεικνύοντας τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης για την ανάπτυξη του Οργανισμού και παράλληλα αναγνωρίζοντας τις προσπάθειες των ανθρώπων που εξυπηρετούν και υποστηρίζουν με αφοσίωση καθημερινά τους πελάτες. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2022 στον εορτασμό της επόμενης Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης με ακόμα περισσότερες ιδέες και δράσεις».

Κωνσταντίνος Σιγαλός, Managing Director, Global Link

Η Global Link για πέμπτη συνεχή χρονιά στην εθνική εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών
«Η Global Link είναι μέλος του ΕΙΕΠ εδώ και 12 χρόνια, συμμετοχή που έχει σταθεί πολύτιμη στην ανάδειξη της αξίας της υψηλής εξυπηρέτησης τόσο στον εξωτερικό όσο και στον εσωτερικό πελάτη μας. Φέτος συμμετείχαμε για πέμπτη συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύοντας ερευνητές που διακρίθηκαν για ποιοτική δουλειά, συνέπεια, παραγωγικότητα και επιτυχή ολοκλήρωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Οι ερευνητές θεωρώ ότι αποτελούν την ατμομηχανή της εταιρείας μας, καθώς τα στοιχεία που συλλέγουν συνιστούν την πρώτη ύλη για τις μελέτες μας. Η εργασία τους είναι απαιτητική και συχνά πρέπει να διεξαχθεί σε δυσμενείς συνθήκες: χρονικές, καιρικές και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο υγειονομικές. Με την ενέργειά μας αυτή θέλουμε να τονίσουμε πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος τους στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. Διαχρονικά έχει φανεί ότι αυτές οι βραβεύσεις αποτελούν κίνητρο αυτοβελτίωσης και προάγουν την ευγενή άμιλλα ώστε τελικά να έχουμε ικανοποιημένους ερευνητές, ερωτώμενους πρόθυμους να συνεργαστούν και εν κατακλείδι ενθουσιασμένους πελάτες. Δεν είναι τυχαίο ότι, για μεγάλο διάστημα πριν και μετά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, καταγράφεται αύξηση του ήδη υψηλού NPS των ερευνών μας, αγγίζοντας το 100%».

Δημήτρης Γκοτζαρίδης, Head of Operations, Cosmote e-Value

«Η γιορτή διαρκεί όλον τον χρόνο»
«Όλοι εμείς στην Cosmote e-Value, συμμετείχαμε για ακόμη μία χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Τη χρονιά που πέρασε αναδείχτηκε για ακόμη μία φορά η αξία των contact centers και η Εθνική Εβδομάδα μας έδωσε την ευκαιρία να γιορτάσουμε την αξία της εξυπηρέτησης και να αναγνωρίσουμε τους ανθρώπους μας που καθημερινά υπηρετούν και υποστηρίζουν τους πελάτες μας, με αμείωτο πάθος, ακόμη και στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε. Για 13η χρονιά, το engagement πρόγραμμα Cosmotel, που απευθύνεται στους εργαζόμενους μας της πρώτης γραμμής, διήρκησε 2 μήνες, κορυφώθηκε τον Οκτώβριο και είχε στόχο την αναγνώριση των ανθρώπων μας και την ενίσχυση της πελατοκεντρικής μας φιλοσοφίας και του customer obsession. Περίπου 7.000 εργαζόμενοι από τα call centers, συμμετείχαν σε ένα συναρπαστικό digital παιχνίδι, ενώ παράλληλα ήταν μία περίοδος γεμάτη κέφι, χαμόγελα, εκπλήξεις, και πολλές διαφορετικές δράσεις για όλους. Επίσης, το βραβευμένο νέο μας microsite “Yasou”, δημιουργήθηκε κατά το lockdown, στην αρχή της πανδημίας, αποκλειστικά για τους ανθρώπους μας που εργάζονται από το σπίτι, με στόχο να μας φέρει πιο κοντά με νέα της εταιρείας μας, οδηγίες για την υγεία και την ασφάλεια μας, αλλά και fun προτάσεις για δημιουργική απασχόληση όλων στο σπίτι. Για όλους εμάς λοιπόν, η γιορτή διαρκεί όλον τον χρόνο, αναγνωρίζοντας τους ανθρώπους μας και αποτελώντας τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης, προσθέτοντας αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία».