Τη νέα εταιρική επικοινωνία της παρουσίασε η Nielsen, στις 18 Οκτωβρίου, στη Νέα Υόρκη. Η νέα εταιρική επικοινωνία περιλαμβάνει και την καινούργια της εταιρική ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει μία στοχευμένη στρατηγική, εστιασμένη αποκλειστικά στο παγκόσμιο μέλλον των media, αναφέρει επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.

To rebranding της Nielsen αποτελεί, όπως επισημαίνεται, δέσμευση για καινοτομία και αντανακλά την αποστολή της εταιρείας «Powering a Better Media Future for All People». Μετά την πώληση του κλάδου Global Connect, τον Μάρτιο του 2021, η Nielsen επικεντρώνεται στην παροχή ψηφιακών και με παγκόσμια εφαρμογή λύσεων για τα media, στους εξής 3 άξονες: Μετρήσεις, Αποτελεσματικότητα Επικοινωνίας και Υπηρεσίες Περιεχομένου.

Επιπλέον, ενσωματώνει τις υπηρεσίες μετρήσεων, στην ενιαία πλατφόρμα Nielsen One, προσφέρει ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών planning και outcomes για marketers και agencies και συνεχίζει να αναπτύσσει τις υπηρεσίες περιεχομένου Gracenote.