Η ΙΔΕΑ Η νέα 3600 καμπάνια για τις Στεγαστικές Λύσεις της Εθνικής Τράπεζας είναι ήδη στον «αέρα» και με ένα ατμοσφαιρικό τηλεοπτικό σποτ μας ταξιδεύει κινηματογραφικά στα σπίτια των Ελλήνων σε όλη την Ελλάδα.

Η Εθνική Τράπεζα έχει βοηθήσει τους περισσότερους Έλληνες να μπουν στο δικό τους σπίτι με τα στεγαστικά της προγράμματα, και σήμερα, με τις νέες Στεγαστικές Λύσεις που προσφέρει, βοηθά ακόμη περισσότερους.

Μέσα από ένα σποτ που προβάλλει ελληνικά σπίτια διαφορετικής αρχιτεκτονικής και κλίμακας και οικοδεσπότες πολλών και διαφορετικών προφίλ, βλέπουμε τη χαρά και την περηφάνια που νιώθει κάθε Έλληνας για το σπίτι που έχει καταφέρει να αποκτήσει. Η καμπάνια, εκτός από την τηλεόραση, αναπτύσσεται στο ραδιόφωνο, σε έντυπες καταχωρίσεις αλλά και digital υλικά, και έχει την υπογραφή της Frank&Fame και της Dope. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Picky Productions, σε σκηνοθεσία Danny&Loco.