Silver βραβείο απέσπασε η CSL Behring, στο πλαίσιο των Social Media Awards 2021, τα οποία διοργάνωσε η Boussias. Η εταιρεία απέσπασε τη διάκριση στην κατηγορία «Best in Beauty, Health & Pharma», για την καμπάνια της «#Put_a_period_to_bad_periods» σχετικά με τη νόσο Von Willebrand.

Η εταιρεία δημιούργησε και λάνσαρε την καμπάνια της, με χαρακτηριστικά pop art, σε συνεργασία με τη Humble Digital Agency με ενέργειες, κατά κύριο λόγο, σε Instagram, Facebook και YouTube. «Για εμάς στη CSL Behring είναι πολύ σημαντικό το ότι καταφέραμε να αναδείξουμε την αξία της ορθής ενημέρωσης και της σωστής θεραπευτικής αντιμετώπισης, πιστοί στις αρχές της ασθενοκεντρικότητας και της κοινωνικής προσφοράς.

Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών», δήλωσε σχετικά η Μαριάννα Κωνσταντινίδη, Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα.