Τη νέα εταιρική επικοινωνία της αλυσίδας super market Μασούτης δημιούργησε η BBDO Athens με αφορμή τα 45 χρόνια λειτουργίας της αλυσίδας. Πρωταγωνιστές της διαφημιστικής ταινίας είναι ο Διονυσάκης και η Μαργαρίτα, 2 μικρά παιδιά τα οποία ανακαλύπτουν στα καταστήματα Μασούτης ό,τι χρειάζονται για τη δική τους μελλοντική οικογένεια.

Αυτό, άλλωστε, είναι και το κεντρικό μήνυμα, το οποίο επιχειρεί να στείλει η εταιρεία, ότι «τα super market Μασούτης είναι εδώ για κάθε οικογένεια. Από την πρώτη-πρώτη, μέχρι αυτήν που θα έχεις για μια ζωή», αναφέρει χαρακτηριστικά η ταινία.