Περισσότερες από έξι ώρες διήρκεσε η κατάρρευση των Facebook, Instagram και WhatsApp, εχθές Δευτέρα 4 Οκτωβρίου. Μπορεί αυτό το γεγονός να έγινε αφορμή για αστεία και χαμόγελα στις ανταγωνιστικές πλατφόρμες, ωστόσο για τους εκατ.

διαφημιζόμενους της εταιρείας ήταν μια δύσκολη στιγμή. Οι τελευταίοι κατέφυγαν σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, όπως τα Twitter, TikTok και Reddit, για να «ακουστούν». Το Twitter «σχολίασε» το γεγονός με το tweet «Hello literally everyone», βλέποντας το traffic του να αυξάνεται ραγδαία, ενώ ακόμα και το ίδιο το Instagram πόσταρε στο Twitter λέγοντας «Hi and happy Monday», συνοδεία ζαλισμένου emoji. Στο tweet του Instagram δεν παρέλειψε να απαντήσει η Burger King, με το ερώτημα «U ok bestie».

«Στην τεράστια κοινότητα ανθρώπων και επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο που εξαρτώνται από εμάς, εκφράζουμε τη λύπη μας», δήλωσε η εταιρεία αργά τη Δευτέρα, καθώς άρχισε να λειτουργεί ξανά. Όταν η πλατφόρμα έπαψε να λειτουργεί, οι διαφημιζόμενοι δεν είχαν πλέον τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν καμπάνιες στο Facebook Ads Manager. Σημειώνεται ότι το Facebook κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 85 δισ. δολαρίων το 2020, δηλαδή περίπου 233 εκατ. ημερησίως. (Πηγή: AdAge)