H Hyundai παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για το μοντέλο υδρογόνου Nexo, με το concept να χρησιμοποιεί φυσαλίδες γεμάτες σπόρους φυτών για να απεικονίσει τις εκπομπές καθαρού νερού του αυτοκινήτου. Η ταινία των 60΄΄, με την υπογραφή του global digital lead agency της μάρκας Jung von Matt Spree, παρουσιάζει το Hyundai Nexo να κυκλοφορεί στους δρόμους του Βερολίνου εκπέμποντας φυσαλίδες γεμάτες σπόρους λουλουδιών οι οποίες καταλήγοντας στο έδαφος δημιουργούν φυτά στο πέρασμα του αυτοκινήτου.

Το agency Jung von Matt Spree, το οποίο είναι επίσης υπεύθυνο για το global website και για τα κανάλια των social media της Hyundai, διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό για το social advertising, αλλά και influencer και PR ενέργειες για την καμπάνια.

Για τον τίτλο της καμπάνιας «Life is in the Air», η Creative Director του Jung von Matt Spree, Sarah Buggle, αναφέρει ότι: «Μπορεί να ακούγεται σαν ένα ποπ τραγούδι, αλλά εκπέμποντας φυσαλίδες γεμάτες σπόρους κυριολεκτικά “εκλύει ζωή στον αέρα”». Η καμπάνια τρέχει στις σελίδες Facebook, Instagram, Twitter και YouTube της Hyundai. (Πηγή: TheDrum)