Αντανακλώντας την πλήρη μεταμόρφωσή της σε ένα communications agency με έντονες ψηφιακέςκαταβολές, η γκάμα υπηρεσιών της SCOPE περιλαμβάνει πλέον μεταξύ άλλων digital marketing, στρατηγική επικοινωνίας, design, περιεχόμενο, copywriting, events, print επικοινωνίες, analytics, consulting και SEO.

Παρόλο το διεθνές ενδιαφέρον και την πρόσφατη κινητικότητα στον χώρο της επικοινωνίας, σχετικά με τον υβριδικό και μεταλλασσόμενο ρόλο των inhouse agencies στην αγορά της Πληροφορικής, του Consulting αλλά και των FMCG, η Ελλάδα δεν είχε να επιδείξει τρανά παραδείγματα μέχρι σήμερα.

Στην περίπτωση της INTRASOFT International που, ως η μεγαλύτερη εταιρεία Πληροφορικής στην Ελλάδα έχει πρωταγωνιστήσει σε μερικά από τα σημαντικότερα έργα υποδομής της χώρας, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Μέσω της SCOPE, του δικού της inhouse communications agency, η INTRASOFT εδώ και δεκαετίες παρέχει υπηρεσίες επικοινωνίας σε όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και φυσικά, στο σύνολο του ομίλου INTRASOFT.

Η ομάδα επικοινωνίας της εταιρείας επικεντρώνεται σε έργα για την Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1997 και μετονομάστηκε σε SCOPE Communications το 2016, αντανακλώντας την πλήρη μεταμόρφωσή της σε ένα communications agency με έντονες ψηφιακές καταβολές. Η γκάμα υπηρεσιών της SCOPE περιλαμβάνει πλέον μεταξύ άλλων digital marketing, στρατηγική επικοινωνίας, design, περιεχόμενο, copywriting, events, print επικοινωνίες, analytics, consulting και SEO.

Σήμερα, η SCOPE Communications, μέλος του EACA (European Association of Communication Agencies, www.eaca.eu) απασχολεί πάνω από 70 επαγγελματίες του χώρου σε τρεις χώρες, και έχει ξεπεράσει τα στενά όρια του inhouse communications agency, έχοντας αναλάβει συνολικά την προβολή του ομίλου INTRASOFT, αλλά και την εκπόνηση έργων επικοινωνίας αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στην ευρωπαϊκή αγορά. Είναι πλέον σαφές ότι έχει προστεθεί ένας νέος παίκτης στην αγορά επικοινωνίας της Ελλάδας, ο οποίος σύντομα θα διευρύνει περαιτέρω τις δραστηριότητές του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
#CommunicateEurope