Ο Simon Peel εντάσσεται ως Head of Global Media στην φαρμακοβιομηχανία GSK, αφήνοντας τη θέση του Global Media Director στην Adidas. Κατά τη διάρκεια της επταετούς θητείας του στην Adidas, o Peel λάνσαρε μια σειρά επιτυχημένων καμπανιών που επικεντρώνονταν σε βασισμένα στο συναίσθημα και brand-driving μηνύματα, ενώ είχε επικεντρωθεί στα δύο βασικά, σύμφωνα με τον ίδιο, προβλήματα στην στρατηγική της Adidas: τη λανθασμένη εστίαση στα βραχυπρόθεσμα metrics και την υπερβολική εξάρτηση από τα ψηφιακά κανάλια.

Η Global Marketing Services and Consumer Experience της GSK, Meredith Herman, δήλωσε: «Πιστεύω ότι το πάθος του Peel στη δημιουργία brands, καθώς και η βαθιά τεχνογνωσία του στα digital media και το performance marketing τον καθιστούν μια εξαιρετική προσθήκη στην ομάδα μας GSK». Νωρίτερα φέτος η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα purpose-driven στρατηγική της, με τίτλο «Brands with Humanity», καθώς προσβλέπει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της πώλησης προϊόντων και της επίλυσης των προβλημάτων των καταναλωτών.

(Πηγή: marketingweek.com)