Τη θέση του General Manager της Uber Ads ανέλαβε πρόσφατα ο Dr. Mark Grether. Ο ίδιος δημοσιοποίησε το γεγονός με post στο LinkedIn νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, όπου ανέφερε ότι ο νέος του ρόλος θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη της επόμενης φάσης της διαφημιστικής στρατηγικής της υπηρεσίας.

«Χτίζοντας ισχυρές υπηρεσίες, η Uber μπορεί να βοηθήσει brands και διαφημιστές να προσεγγίσουν τους highly engaged χρήστες της στους τομείς mobility και delivery σε 32 αγορές», ανέφερε στην ανάρτησή του ο Grether. Για τους γνώστες του τομέα ad tech, ο Dr. Grether δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, δεδομένης της ιδιότητάς του ως ενός από τους αρχιτέκτονες του Xaxis.

Πιο πρόσφατα, ο Grether ήταν Director στην Amazon Advertising. Η Uber, αφού αποκάλυψε για πρώτη φορά το 2019 τις προθέσεις της να μπει στη διαφήμιση, άρχισε να προσφέρει διαφημιστικό χώρο στην εφαρμογή της για παράδοση φαγητού και έκτοτε επεκτάθηκε. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ξεκίνησε να προβάλλει display ads στο βασικό της app, με τις εξελίξεις αυτές να σηματοδοτούν τη δυναμική είσοδο άλλης μιας πλατφόρμας, εκτός media owners, στον χώρο της διαφήμισης.

(Πηγή: Αdweek)