Τα ανέλεγκτα, ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματά της για το τρίμηνο και εξάμηνο, αντίστοιχα, τα οποία έληξαν στις 30 Ιουνίου 2021, παρουσίασε η Xiaomi Corporation. Σύμφωνα με αυτά, η εταιρεία παρέμεινε σταθερή στην αναζήτηση της για τεχνολογική πρόοδο, καθώς, στο β΄ τρίμηνο, επένδυσε 3,1 δισ. γουάν (RMB) σε έρευνα και ανάπτυξη, αυξάνοντας τα έξοδα αυτά κατά 56,5% σε σχέση με πέρυσι.

Παράλληλα, τον περασμένο Ιούλιο, ο όμιλος ανακοίνωσε 2 επιχορηγήσεις βραβείων, με στόχο να αναθέσει διοικητικές θέσεις σε νέα επιχειρηματικά ταλέντα, επιβραβεύοντας τους για τις καινοτόμες πρωτοβουλίες τους και παρέχοντας τους κίνητρα, ώστε να προοδεύσουν εντός της Xiaomi.

Ας σημειωθεί ότι η Xiaomi, το β΄ τρίμηνο, σημείωσε συνολικά έσοδα 87,8 δισ. γουάν, με ετήσια αύξηση 64%, ενώ το α΄ ήμισυ της χρονιάς σημείωσε συνολικά έσοδα 164,671 δισ., μια αύξηση 59,5% έτος-προς-έτος. Επιπλέον, κατέλαβε τη 2η θέση στην παγκόσμια αγορά διανομής smartphone και σημείωσε σταθερή ανάπτυξη στα ΙοΤ και lifestyle προϊόντα, με τα αντίστοιχα έσοδα να αυξάνονται, σε ετήσια βάση, στα 20,7 δισ. γουάν (αύξηση 35,9%).