Η Diageo αύξησε την επένδυσή της στο marketing κατά περίπου 1/4, με στόχο να επιτύχει ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων, για το οικονομικό έτος το οποίο λήγει στις 30 Ιουνίου, σύμφωνα με την έκθεση 2021 Preliminary Results. Ο όμιλος ανέφερε καθαρές πωλήσεις αυξημένες κατά 8,3%, στα 12,7 δισ. λίρες, και λειτουργικό κέρδος ύψους 3,7 δισ. λιρών.

Επίσης, σημείωσε ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές, όπου δραστηριοποιείται, εκτός από την Ευρώπη και την Τουρκία. Παράλληλα, υπήρξε ευρεία ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων με τον όμιλο να αναπτύσσεται ή να διατηρεί το μερίδιο αγοράς στις πωλήσεις σε καταστήματα λιανικής σε όλες τις αγορές.

Αντίθετα, οι υπόλοιπες πωλήσεις, όπως στην εστίαση, στον τουρισμό κλπ., περιορίστηκαν σε πολλές αγορές εξαιτίας του Covid-19, με τις πωλήσεις μπίρας στην Ευρώπη να έχουν δεχτεί ισχυρό πλήγμα από τα lockdowns. Ωστόσο, παρά την πρόσκαιρη αβεβαιότητα λόγω της πανδημίας, η Diageo προτίμησε να προχωρήσει σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις. Ειδικότερα, αύξησε το marketing spend κατά 23% με τον όμιλο να αυξάνει τις επενδύσεις στην προώθηση του production capacity, των digital δυνατοτήτων του, των εμπειριών για τους πελάτες και τη βιωσιμότητα.

(Πηγή: Marketingweek.com)