Η μητρική της Google, Alphabet Inc., κατέγραψε το β΄ τρίμηνο πωλήσεις, οι οποίες ξεπέρασαν τις προβλέψεις της Wall Street, οδηγούμενες από το υψηλό digital ad spend των marketers, προκειμένου να πείσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στις αγορές μετά το άνοιγμα των καταστημάτων λόγω πανδημίας.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα του β΄ τριμήνου, εξαιρουμένων των αμοιβών των συνεργατών διανομής, άγγιξαν, σύμφωνα με τη Mountain View, τα 51 δισ. δολάρια, τη στιγμή που αναλυτές προέβλεπαν έσοδα 46,1 δισ. δολαρίων, όπως αναφέρει το Bloomberg. Μετά την επιβράδυνση του περασμένου έτους στις ψηφιακές διαφημίσεις, εξαιτίας του Covid-19, oi διαφημίσεις στην Google επανέκαμψαν.

Η αύξηση των πωλήσεων digital διαφήμισης της Google, το χρονικό διάστημα έως τις 30 Ιουνίου, έρχεται σε συνέχεια παρόμοιων αποτελεσμάτων από εταιρείες social media, όπως η Twitter και η Snap. «Η ανάπτυξη των πωλήσεων αντικατοπτρίζει την αυξημένη online δραστηριότητα των καταναλωτών και την ευρεία δυναμική του advertising spend», δήλωσε η Ruth Porat, Chief Financial Officer της Alphabet Inc. Από την πλευρά του, ο CEO της Alphabet, Sundar Pichai, στοχεύει στο e-commerce ως σημαντικό τομέα ανάπτυξης για την εταιρεία.

(Πηγή: AdAge)