Στο κίτρινο χρώμα εστιάζει η νέα καμπάνια της Chiquita, με τίτλο «Yellow Story», με στόχο να απεικονίσει την ομορφιά του χρώματος αυτού, καθώς και τον ρόλο της μπανάνας Chiquita στην καθημερινότητα του κοινού. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα εύθυμο, όπως το χαρακτηρίζει η ίδια η εταιρεία, video, το οποίο λανσαρίστηκε χθες στις ψηφιακές και κοινωνικές πλατφόρμες της Chiquita.

Η καμπάνια θα «τρέχει» καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. «Ελπίζουμε ότι αυτό το νέο video θα φέρει χαρά στους λάτρεις της μπανάνας και θα εμπνεύσει τους καταναλωτές να βρουν νέους τρόπους να δημιουργήσουν γλυκές αναμνήσεις αυτό το καλοκαίρι με τις πεντανόστιμες, κίτρινες μπανάνες μας», δήλωσε σχετικά ο Marc Speidel, Director of Sales and Market Coordination της Chiquita για τη Βόρεια Ευρώπη.