Η ανάκαμψη από την πανδημία, η οποία αντικατοπτρίζεται στα κέρδη δικτύων διαφήμισης, όπως το Publicis Groupe και το IPG, καθώς και σε κέρδη μεγάλων διαφημιζομένων, όπως η Coca-Cola, φαίνεται ότι επηρέασε και τη social media πλατφόρμα του Twitter. Συγκεκριμένα, το β΄ τρίμηνο του 2021, η πλατφόρμα παρουσίασε 74% αύξηση εσόδων, με τις διαφημιστικές πωλήσεις να αγγίζουν τα 1,05 δισ. δολάρια. Η εταιρεία σημείωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών της, μετά από τις σημαντικές απώλειες, τις οποίες κατέγραψε το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Ο αριθμός των ημερήσιων ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 11% το β΄ τρίμηνο, οδηγούμενος από τις διεθνείς αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία. Συγκεκριμένα, οι ημερήσιοι χρήστες, ή, σύμφωνα με την ορολογία του Twitter, οι μέσοι monetizable daily active users (MDAUs), έφτασαν τα 206 εκατ.

Επίσης, η εταιρεία ανέφερε ότι οι δαπάνες των πωλήσεων και του marketing αυξήθηκαν κατά 46%, λόγω μεγαλύτερων προμηθειών από πωλήσεις, people costs και αύξηση των marketing εξόδων. «Σημειώσαμε καλύτερες από το αναμενόμενο επιδόσεις σε όλα τα μεγάλα προϊόντα μας και τις γεωγραφικές περιοχές, ενώ, παράλληλα, αυξήσαμε το κοινό μας», σχολίασε ο Ned Segal, CFO του Twitter.

(Πηγή: Campaign)