Στο τέλος της φαίνεται ότι φτάνει η σχέση της Mindshare με το Facebook, καθώς το agency, ιδιοκτησίας WPP, αποφάσισε να αποσυρθεί από τον διαγωνισμό που διεξάγει η εταιρεία για την ανάθεση του global media λογαριασμού της.

Η Dentsu, επίσης συνεργάτιδα του Facebook, παραμένει στη διαγωνιστική διαδικασία μαζί με τα Havas Group και Publicis Groupe, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η οποία ήταν και η πρώτη η οποία αποκάλυψε ότι η Group M, ο media-buying βραχίονας του WPP, αποσύρθηκε από το review. Αποδίδει δε την κίνηση αυτή στην απαίτηση της Facebook «για αυστηρούς συμβολαιακούς όρους».

Εκπρόσωπος της Facebook δήλωσε στο Campaign τα εξής: «Συνεργαζόμαστε με τη Mindshare για το global media planning και buying στο σύνολο του χαρτοφυλακίου μας από το 2014, και είμαστε υπερήφανοι για όλα όσα καταφέραμε να επιτύχουμε μαζί.

Λυπόμαστε που η Group M αποφάσισε να αποσυρθεί από την πρόσκληση συμμετοχής στην τρέχουσα διαδικασία». Το review της Facebook ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο με επιβλέποντα συνεργάτη την ID Comms. Σύμφωνα με την research consultancy εταιρεία Comvergence, η αξία του λογαριασμού αγγίζει τα 750 εκατ. δολάρια.

(Πηγή: Campaign)