Το Clubhouse εγκαταλείπει τo invite-only μοντέλο του, με τη social media πλατφόρμα να εγκαινιάζει το επόμενο κεφάλαιο στην εξέλιξή της με νέο λογότυπο, ανανεωμένο website και νέο app icon. Σε blogpost του, την περασμένη Τετάρτη, το Clubhouse εξήγησε ότι «το σύστημα των προσκλήσεων υπήρξε σημαντικό μέρος της ιστορίας μας.

Αποδεχόμενοι χρήστες σε ομάδες, υποδεχόμενοι κάθε εβδομάδα νέα πρόσωπα και συζητώντας κάθε εβδομάδα με το community, καταφέραμε να αναπτύξουμε το Clubhouse με οργανωμένο τρόπο και κυρίως να αποφύγουμε την κατάρρευση, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής μας. Ωστόσο, θέλαμε πάντα να είναι ανοιχτό.

Κάθε άνθρωπος στον κόσμο δικαιούται να συμμετάσχει σε ουσιαστικές συζητήσεις». Η πλατφόρμα, η οποία, όταν ιδρύθηκε από τους Paul Davison και Rohan Seth τον Απρίλιο του 2020, ξεκίνησε με ένα «δωμάτιο», βλέπει πλέον τη δημιουργία περισσότερων από 500.000 rooms ημερησίως, αριθμός αυξημένος από τα 400.000 rooms τον Ιούνιο και 300.000 τον Μάιο. Επίσης, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ενισχύθηκε και η ομάδα της, από 8 άτομα όταν ξεκίνησε, σε 58, ενώ 10 εκατ. άνθρωποι συμμετείχαν στο community από το ντεμπούτο του application της για Android τον περασμένο Μάιο.

(Πηγή: Campaign)