Τη γενιά των Gen Z στην Ελλάδα επιχειρεί να σκιαγραφήσει η Mediabrands, στο πλαίσιο νέας μελέτης του research unit της, με τίτλο «The Gen Z Effect». «Η μελέτη αποκαλύπτει μια γενιά που πατά γερά στα πόδια της, έχει τη δύναμη της πληροφόρησης και την επίγνωση των αμέτρητων επιλογών που βρίσκονται μπροστά της.

Οι έρευνες μας τροφοδότησαν με αποκλειστικά insights για το κοινό αυτό, μας έδειξαν μια γενιά ανυπόμονη, μια γενιά που δεν είναι διατεθειμένη να είναι πιστή σε brand names, φτιάχνει εύκολα τα δικά της tribes που αναδεικνύει νέα brand heroes», δήλωσε η Μαριάννα Πρωτόπαπα, Head of Research, Mediabrands.

«Πρόκειται για μια από τις πιο εκτεταμένες μελέτες που έχει δημιουργήσει το τμήμα έρευνάς μας. Είναι μια εμπεριστατωμένη χαρτογράφηση των Gen Z στην Ελλάδα, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να κτίσουμε insightful στρατηγικές για τους πελάτες μας», επισήμανε η Ντομινίκ Μίκαϊτς, COO, Mediabrands.