Την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο ολοκλήρωσε πριν λίγες μέρες η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora στην Ελλάδα. Η επιτυχία αυτή κατοχυρώνει την Taboola ως κορυφαίο παίκτη στη διαφήμιση και αντιπροσωπεύει μια σημαντική νίκη για τους τοπικούς ψηφιακούς εκδότες και το Ανοιχτό Διαδίκτυο (Open Web).

Η παγκόσμια ανάπτυξη της Taboola αποτελεί επιβεβαίωση ότι η native διαφήμιση και το content recommendation αναδεικνύονται όλο και πιο έντονα σε ζωτικό κομμάτι του οικοσυστήματος της διαφημιστική τεχνολογίας – δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία για τους αναγνώστες και ωφελώντας εκδότες και διαφημιζόμενους.

Μια μεγάλη νίκη για το Ανοιχτό Διαδίκτυο

Taboola και Project Agora μοιράζονται το ίδιο όραμα ότι το Ανοιχτό Διαδίκτυο πρέπει να είναι ελεύθερο και δημοκρατικό. Προσφέρουν λύσεις εκτός των μεμονωμένων πλατφορμών (walled gardens) και εργάζονται για να στηρίξουν χιλιάδες εκδότες και παραγωγούς πρωτότυπου περιεχομένου σε όλο τον κόσμο.

Εκδότες και διαφημιζόμενοι στηρίζονται αυτή τη στιγμή υπερβολικά στη διαφημιστική τεχνολογία του ολιγοπωλίου εταιρίων όπως η Google και το Facebook. Η εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο είναι μια σημαντική στιγμή, καθώς αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο βήμα προς ένα πολυσυλλεκτικό και ανοιχτό διαφημιστικό οικοσύστημα, που δεν θα ελέγχεται από ένα μικρό αριθμό μεγάλων εταιρίων.

Το μέλλον του content recommendation

Η εξέλιξη αυτή σφραγίζει επίσης την αύξουσα πορεία του content discovery, που αναδεικνύεται πια ξεκάθαρα ως ο τρίτος βασικός πυλώνας της ψηφιακής διαφήμισης αυτή τη στιγμή -μαζί με το Search και τα Social. Η Taboola απασχολεί σήμερα περίπου 500 άτομα στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης μόνο, τα οποία εργάζονται πάνω στην εξέλιξη της τεχνολογίας πίσω από το content discovery. Αυτό τους επιτρέπει την περαιτέρω επέκταση προκειμένου να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.

Η Taboola προσβλέπει ότι το content recommendation θα εξελιχθεί σαν «μια μηχανή αναζήτησης από την ανάποδη», εξηγεί ο CEO της, Adam Singolda. «Αντί να αναζητά ο χρήστης το περιεχόμενο, το περιεχόμενο αναζητά τον χρήστη». Η εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση: θα ενισχύσει την εξέλιξη του content recommendation, ώστε να δίνει τη δυνατότητα στους αναγνώστες να ανακαλύπτουν ενδιαφέρον και σχετικό για εκείνους περιεχόμενο σε οποιαδήποτε συσκευή, ανά πάσα στιγμή.

Τι σημαίνει αυτό για τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ Project Agora και Taboola;

H Taboola είναι για το Project Agora ένας σημαντικός στρατηγικός συνεργάτης. Σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες τεχνολογίες του, αυτή η συνεργασία επιτρέπει στο Project Agora να προσφέρει μια full stack λύση στους ψηφιακούς εκδότες στηρίζοντάς τους στην κοινή αποστολή να κρατήσουν το Ανοιχτό Διαδίκτυο ανοιχτό.

Για τους διαφημιζόμενους, αυτή η συνεργασία είναι η καλύτερη δυνατή δίοδος για αποτελεσματικές καμπάνιες native, στο περιβάλλον των κορυφαίων τοπικών ψηφιακών εκδοτών κάθε χώρας, αλλά και σε κάποιους από τους πιο premium εκδότες παγκοσμίως.

Αυτές είναι ορισμένες από τις πρόσφατες καινοτομίες της Taboola που έχει λανσάρει το Project Agora στην Ελλάδα:

Feed

Ένα plugin που προσφέρει τη scrolling εμπειρία των social media, όταν οι χρήστες διαβάζουν το περιεχόμενο ενός site. Αυτό βοηθά τους εκδότες να αυξήσουν το engagement και τα pageviews.

Explore More

Μια δυνατότητα που βοηθά τους εκδότες να κρατήσουν περισσότερο στο site τους, τους αναγνώστες που έχουν φτάσει από εκεί από τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εφαρμογές.

Newsroom

Ένα συμπληρωματικό εργαλείο που προσφέρει editorial και audience insights για αύξηση της επισκεψιμότητας και του user engagement.

Το μέλλον προμηνύεται λαμπρό

Η εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο αποτελεί μια τεράστια νίκη για τους υποστηρικτές του Ανοιχτού Διαδικτύου και προμηνύει ένα λαμπρό μέλλον για το content recommendation, αλλά και για τις δυνατές συνεργασίες στο Project Agora.

Αυτό θα βοηθήσει και τις δύο εταιρίες να συνεχίσουν να παρέχουν τα καλύτερα δυνατά προϊόντα και υπηρεσίες σε εκδότες και διαφημιζόμενους – χτίζοντας έτσι ένα πιο δημοκρατικό, πολυσυλλεκτικό και αποτελεσματικό μέλλον για την ψηφιακή διαφήμιση.