Η Eurolife FFH απέσπασε τρία βραβεία στη φετινή διοργάνωση των Content Marketing Awards. Συγκεκριμένα, ο νέος ψηφιακός χώρος ευεξίας της Eurolife FFH, More Life, διακρίθηκε στην κατηγορία «Best Content Marketing Program» για Financial & Insurance Services and Products με το Bronze award και στην κατηγορία «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» με το Silver award.

Επίσης, η Eurolife FFH βραβεύθηκε και στην κατηγορία «Best Branded Blog (B2C / B2B)», κατακτώντας το Silver award για το εταιρικό της blog. «Με όλες τις ιδέες και τις δράσεις μας έχουμε στόχο να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται, πελάτες και συνεργάτες, και να τους ενδυναμώνουμε ώστε να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά», υπογράμμισε η Νότα Σταύρου, Digital Marketing & Social Media Specialist της Eurolife FFH.