«Το χρώμα έχει δύναμη» είναι το tagline της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ForestView σε συνεργασία με το τμήμα marketing της Vechro. H 360ο καμπάνια, η οποία τρέχει ήδη σε online & offline περιβάλλον, αποτελεί έναν «ύμνο» στο χρώμα και τον ρόλο που παίζει στη ζωή μας.

Χρησιμοποιώντας έναν εντελώς διαφορετικό για την κατηγορία, επικοινωνιακό «κώδικα», επιχειρεί να ανάγει τη Vechro στο απόλυτο συνώνυμο του χρώματος, αφού με τη «δύναμη» των ανθεκτικών, άοσμων και οικολογικών της χρωμάτων «μπορείς να αλλάξεις τα πάντα, ακόμα και το σήμερα». Η νέα καμπάνια «επισφραγίζει» την ανανέωση της συνεργασίας ForestView – Vechro για δεύτερη χρονιά. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Γιάννη Δημολίτσα.