Δωδώνη και BBDO πιστεύουν πως η φέτα δεν είναι απλά είναι τυρί, αλλά μια ιδέα, γεμάτη ιστορίες. Βασισμένη σε αλήθειες όπως το «-Μισό κιλό φέτα.- Είναι 10 κιλά να τ ’αφήσω; – Δεν βαριέσαι! Άστο!», μέχρι ψυχαναλυτικές θεωρίες πως «ευτυχισμένη είναι η σχέση που στα γεμιστά ο ένας τρώει ντομάτες, ο άλλος πιπεριές και υπάρχει φέτα για όλους», η BBDO δημιούργησε την «Ωδή στη Φέτα».

Ένα social video που συμπυκνώνει όλη τη σοφία για το συγκεκριμένο τυρί, έτσι όπως μόνο ένας Έλληνας μπορεί να τη νιώσει. Η «Ωδή στη Φέτα» ξεκινάει ως digital video από τα social media, γίνεται pre roll, social content και προσκαλεί το κοινό να γίνει μέρος αυτής. Ιnfluencers και χρήστες συμπληρώνουν με τη δική τους εμπειρία, σοφία, ατάκα την ενέργεια στο Instagram, παίρνοντας μέρος σε διαγωνισμό ως και τις 29 Ιουλίου.