Με νέους τρόπους πειραματίζεται το Instagram, προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να προωθήσουν το περιεχόμενο τρίτων στην πλατφόρμα, μια κίνηση, η οποία μπορεί μεν να ενισχύσει το engagement, αλλά και να ανοίξει τον δρόμο για περισσότερη viral παραπληροφόρηση.

Η μονάδα της Facebook Inc. ανακοίνωσε, την περασμένη Τρίτη, ότι θα παρέχει σε κατόχους λογαριασμού την επιλογή να προσθέσουν ένα «re-share» sticker στο επάνω μέρος των Instagram stories τους, επιτρέποντας στο κοινό να βλέπει μια λίστα από posts, τα οποία παρακολούθησαν, αποθήκευσαν ή «ανέβασαν» την τελευταία μία ώρα.

Ο Vishal Shah, Head of Product του Instagram, δήλωσε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης ότι η εταιρεία προσπαθεί να καταστήσει το reposted περιεχόμενο πιο ενδιαφέρον για το κοινό, το οποίο παραδοσιακά προτιμά να βλέπει αυθεντικά posts στα Instagram stories. «Πιστεύουμε ότι τα re-shares είναι σημαντικά.

Θεωρούμε ότι θα πρέπει να εξακολουθούν να υφίστανται, ωστόσο πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν σημαντικό λόγο για τον οποίο τα χρησιμοποιούν», σημείωσε ο Vishal Shah.

(Πηγή: AdAge)