Η Dentsu International αναβάθμισε τον Doug Ray στη νεοσύστατη θέση του Global Chief Product Officer of Media, καθιστώντας τον υπεύθυνο για το όραμα και τη δημιουργία του «media product roadmap» τόσο για την Dentsu, όσο και για τη λειτουργική ομάδα agencies, Carat, iProspect και Dentsu X.

Ο Doug Ray θα διατηρήσει και τον τρέχοντα ρόλο του ως Chief Product Officer της Dentsu Americas, ενώ θα αναφέρεται τόσο στον Peter Huijboom, Global CEO of Media, όσο και στον Jeff Greenspoon, President of Solutions, Americas. O Doug Ray εργάζεται στην Dentsu από το 2004, όταν ξεκίνησε τη συνεργασία του με την Carat στον τομέα του communications planning, με προέλευση από την DiMassimo Brand Advertising. Ξεκίνησε την καριέρα του ως planner στην Ammirati & Puris, το 1992.

(Πηγή: Media post)