H Kraft Heinz συνεργάζεται με τον food-and-drink social publisher, Twisted, και την πλατφόρμα Whisk της Samsung, με στόχο να λανσάρει την πρώτη branded συνεργασία της, μέσω του νέου feature του TikTok, Jump.

Το Jump, το οποίο λανσαρίστηκε στην πλατφόρμα της TikTok πριν από λίγες εβδομάδες, επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρονται, μέσω click, σε τρίτα μέρη διαμέσου της εφαρμογής. Η συνεργασία της Kraft Heinz με την Twisted δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποθηκεύσουν μια πλήρη συνταγή και να πραγματοποιήσουν αγορές από branded λίστες συστατικών στο food app Whisk της Samsung.

Γενικότερα, το Jump επιτρέπει στους δημιουργούς να συνδέσουν το περιεχόμενό τους με third-party παρόχους, εφαρμογές, mini programmes και υπηρεσίες, «ανοίγοντας νέες ευκαιρίες για να προσελκύσουν έσοδα από διαφημιζομένους, οι οποίοι θέλουν να συνδέσουν τους καταναλωτές με ένα brand action», αναφέρεται σχετικά.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με πραγματικά καινοτόμους συνεργάτες, όπως η Twisted και το Whisk, μαθαίνοντας πώς θα μετατρέψουμε το engaging περιεχόμενο στο TikTok σε δυναμικές καμπάνιες, οι οποίες οδηγούν σε εταιρικά αποτελέσματα και εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες μας», σημείωσε ο Alan Kleinerman, Head of Disruptive Innovation, KSB, The Kraft Heinz Company.

(Πηγή: Campaign)