Τα τυροκομεία της Οικογένειας Διβάνης ανέθεσαν την επικοινωνία των προϊόντων τους στην εταιρεία 360ο επικοινωνίας Kevin+Marshall, έπειτα από σχετική διερεύνηση της αγοράς. Η καμπάνια θα απλωθεί κατά βάση στα ψηφιακά Μέσα, αξιοποιώντας τη διεισδυτικότητα που αυτά επιδεικνύουν στα κοινά-στόχους. Το μήνυμα, βασισμένο στην παράδοση της οικογένειας στα τυροκομικά και στην ποιότητα του γάλακτος, αναδεικνύει τη γεύση των προϊόντων Διβάνης.
Η Άννα Σερέγκου, Creative Director της Kevin+Marshall, δήλωσε: «Από την έρευνα που έκανε η εταιρεία μας, αποδείχτηκε ότι όσοι δοκιμάζουν τα τυριά Διβάνης δεν τα αλλάζουν και αυτό αποτυπώνεται στη δημιουργική μας προσέγγιση για την digital επικοινωνία, Τυροκομεία Διβάνης, πολύυυυ τυρί!».