Η Nutricia μας προτρέπει να δώσουμε βάρος στα σημάδια της δυσθρεψίας και η Admine αναλαμβάνει τη δημιουργία μιας συναισθηματικής ταινίας και το ξεδίπλωμα της καμπάνιας σε όλα τα Μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά. Για να μιλήσει για ένα ζήτημα υγείας, με ενδείξεις που συνήθως περνούν απαρατήρητες στα άτομα άνω των 65 ετών, η Admine αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια από αυτές τις ενδείξεις σαν το δημιουργικό όχημα της καμπάνιας.

Μέσω μιας συναισθηματικής αφήγησης, μια ηλικιωμένη γυναίκα διηγείται την ιστορία πίσω από τη βέρα της και το πώς αυτή, από μια ένδειξη αγάπης έχει πλέον μετατραπεί σε ένδειξη σοβαρής απώλειας βάρους. Το βάρος της καμπάνιας «πέφτει» στην εκπαίδευση του κοινού για την αναγνώριση και διαχείριση της δυσθρεψίας και το προτρέπει να μάθει περισσότερα για το πρόβλημα στο site dosevaros.gr και στη σελίδα Dose Varos στο Facebook.