Την τρίτη ημέρα των Cannes Lions, τα οποία βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη, απονεμήθηκαν 9 Grand Prix σε 7 κατηγορίες, ενώ χθες, την τέταρτη μέρα του φεστιβάλ, απονεμήθηκαν ακόμα 9 σε 6 κατηγορίες. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία Film Craft Lions, Grand Prix απέσπασαν οι Abbott Mead Vickers BBDO London και Chelsea Pictures για την Bodyform/Libresse καμπάνια της Essity «#WombStories», στην κατηγορία Industry Craft οι Ogilvy London και Ogilvy Toronto για την Dove καμπάνια «Courage is beautiful» και στην Digital Craft η Epic Games για τη συνεργασία του Fortnite «Astronomical» με τον Travis Scott.

Επίσης, απονεμήθηκαν δύο Entertainment Grand Prix, ένα στην 72andSunny Los Angeles για το Tinder «Swipe night» και ένα στην Dentsumcgarrybowen Taipei City για το Sinyi Realty «In love we trust». Στην κατηγορία Entertainment Lions for Sport, τα δύο Grand Prix πήγαν στην Edelman London για το Asics «Eternal run» και στην Africa DDB Sao Paulo για το House of Lapland «Salla 2032» και στην Entertainment Lions for Music, απονεμήθηκαν άλλα δύο, στην Prettybird, Culver City για το Lil Nas X και Billy Ray Cyrus «Old Town Road» και στην Gut Agency, Sao Paulo για το «Feed Parade» της Mercado Livre.

Η Marcel Paris με το Carrefour «Act for food» διακρίθηκε στην κατηγορία Creative Business Transformation, ενώ στο Creative E-commerce απονεμήθηκαν Grand Prix στην FCB Inferno για το «Raising profiles» των The Big Issue και LinkedIn και στην Draftline Bogota για το «Tienda Cerca» της AB InBev. Το Grand Prix Creative Effectiveness έλαβε η Wieden & Kennedy Portland για το «Crazy Dreams» της Nike, και τα δύο Grand Prix Brand Experience & Activation έλαβαν οι David Madrid και David Miami για το Burger King «Stevenage challenge» και η McCann New York για το Mastercard «True name».

Στην κατηγορία Radio & Audio νικήτρια αναδείχθηκε η Area 23 με το Woojer «Sick beats», στο Mobile οι Ogilvy Pakistan και Telenor Pakistan με το «Naming the invisible by digital birth registration» και στο Innovation η Wunderman Thompson Buenos Aires με τη Unilever και το Degree Inclusive Deodorant.

(Πηγή: Campaign)