Με την απονομή συνολικά 9 Grand Prix σε 7 διαφορετικές κατηγορίες συνεχίστηκε χθες, Τρίτη 22 Ιουνίου, το φεστιβάλ των Cannes Lions. Συγκεκριμένα, στη 2η ημέρα της διοργάνωσης, Grand Prix απέσπασε η Rothco Dublin για το «Saylists» της Warner Music Group στην κατηγορία Creative Data Lions, και η Goodby, Silverstein & Partners με το «Can’t touch this» των Cheetos στην κατηγορία Creative Strategy.

Στα Media απονεμήθηκαν δύο Grand Prix, ένα στην FCB Chicago για το «Boards of Change» και ένα στις Telenor Pakistan και Ogilvy Pakistan για το έργο «Naming the invisible by digital birth registration». Στην κατηγορία Social & Influencer Lions, τα δύο Grand Prix απέσπασαν οι David Madrid και David Miami με το «Stevenage Challenge» της Burger King και
η R/GA San Francisco με το «Superb Owl» του Reddit.

Δύο Grand Prix απονεμήθηκαν και στην κατηγορία PR Lions, στην FCB New York με το «Contract for Change» της AB InBev/Michelob Ultra και στη McCann France για το «The bread exam» των Spinneys και The Lebanese Breast Cancer Foundation.

Τέλος, στην κατηγορία Direct το Grand Prix απέσπασαν οι David Madrid και David Miami για το «Stevenage Challenge» της Burger King.