Τα agencies Publicis Groupe και Dentsu International, καθώς και η consultancy εταιρεία Capgemini, εντάχθηκαν στη λίστα της Talkwalker με τα 50 κορυφαία brands, τα οποία κατάφεραν να αυξήσουν την αγάπη του κοινού την περίοδο από την 1η Ιουλίου 2020 έως την 1η Απριλίου 2021. Συγκεκριμένα, το Publicis Groupe κατέλαβε την 11η θέση, η Dentsu International τη 13η και η Capgemini την 19η θέση. Πρόκειται, μάλιστα, για τα μόνα agencies που διακρίθηκαν σε μια λίστα στην οποία επικρατούν brands, με τις πρώτες θέσεις παγκοσμίως να καταλαμβάνουν τα Huda Beauty, Moulinex, MAC Cosmetics, Benefit Cosmetics και Tefal.

Για τη μέτρηση του brand love, η Talkwalker σύγκρινε 1.228 global brands σε social media, ειδήσεις, blogs, forums κ.ά., ώστε να διαπιστώσει με ποια brands συνδέθηκαν περισσότερο οι καταναλωτές, χρησιμοποιώντας στοιχεία από 30 industries. Σύμφωνα με την έρευνα, θετική επίδραση στη θέση του Publicis Groupe είχαν η αύξηση της χρήσης PR, η ώθηση στο performance των πελατών του μέσα από ποικίλα projects, καθώς και οι αναφορές στην ανάθεση καθηκόντων σε senior ηγετικά στελέχη. Ομοίως, η Dentsu International πέτυχε αναφορές σε projects της, τόσο στον τομέα του advertising, όσο και του PR για διεθνείς πελάτες, ενώ θετική επίδραση είχαν και in-house έρευνές της, όπως το digital society index.

(Πηγή: Marketing-interactive.com)