Τη δραστηριοποίησή του στον τομέα του e-commerce ξεκινά και επισήμως το Netflix. Η πλατφόρμα παρουσίασε χθες το Netflix.shop, ένα διαδικτυακό κατάστημα το οποίο προσφέρει ενδύματα, κοσμήματα και συλλεκτικά αντικείμενα από τις original σειρές του.

Την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, το e-shop διέθετε, μεταξύ άλλων, hoodies, t-shirts, κοσμήματα και ένα συλλεκτικό ρολόι, εμπνευσμένο από την anime σειρά Yasuke, καθώς επίσης και t-shirts, καπέλα και ένα ξύλινο παιχνίδι kendama από την anime σειρά του Eden, ενώ, σύντομα, θα προστεθούν και action φιγούρες στο εμπόρευμά του.

Τα προϊόντα κατασκευάζονται σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες σχεδιαστές, μεταξύ των οποίων ο Founder του streetwear brand Hypland, Jordan Bentley, ο σχεδιαστής κοσμημάτων Kristopher Kites, και η καλλιτέχνιδα Nathalie Nguyen. Για την πραγματοποίηση αγορών, δεν απαιτείται συνδρομή στο Netflix, ενώ τα shop accounts δεν θα συνδέονται με τα subscription accounts.

Η επέκταση της πλατφόρμας στην πώληση limited-edition ρουχισμού και άλλων προϊόντων σηματοδοτεί έναν ακόμη τρόπο, με τον οποίο το Netflix επιχειρεί να διατηρήσει τους 207,6 εκατ. συνδρομητές του engaged με το πρόγραμμά του, ακόμη και όταν αυτοί απομακρύνονται από την οθόνη.

(Πηγή: Adweek)