Τη νέα ετήσια έρευνα «Marketing Effectiveness Culture Monitor» παρουσιάζουν το Institute of Practitioners in Advertising (IPA) και η Incorporated Society of British Advertisers (ISBA). H έρευνα εστιάζει σε μια σειρά τομέων, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων, διαδικασιών, focus, data, εργαλείων και μετρήσεων, σε μια προσπάθεια για βελτίωση της κουλτούρας του industry που σχετίζεται με την αποτελεσματικότητα.
Επίσης, έχει στόχο να ενημερώσει agencies και brands για το πώς θα επιτύχουν αυτήν τη βελτίωση, για τη χρήση των εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών πόρων του IPA και την υποστήριξη μιας κουλτούρας διαρκούς εκμάθησης. To Monitor θα διενεργείται σε ετήσια βάση, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν εξατομικευμένο διαδραστικό report της ετήσιας προόδου των εταιρειών τους.
Τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας θα ανακοινωθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενόψει του IPA EffWorks Conference τον επόμενο μήνα. «Ενσωματώνοντας μια ατζέντα σχετικά με τη δημιουργία κουλτούρας για την αποτελεσματικότητα, τα προνόμια που προκύπτουν είναι πολλά. Ευθυγραμμίζει την κατανόηση μεταξύ agency και πελάτη, ενδυναμώνει τη σχέση των agencies με τους ιδιοκτήτες των brands, αναδεικνύει τον εξέχοντα ρόλο των agencies για την επιτυχία των brands τους και, μακροπρόθεσμα, οδηγεί στην ευημερία και την ανάπτυξη του ΑΕΠ», σημείωσε η Janet Hull, Director of Marketing & Strategy του IPA και Executive Director του IPA EffWorks.
(Πηγή: Campaign)