Τα Pringles «γιορτάζουν» την κουλτούρα του ποδοσφαίρου με μια σειρά από σποτ, τα οποία συνδυάζουν το ποδόσφαιρο με τα chips της μάρκας. Η καμπάνια «Keeping football fun» είναι μια δημιουργία της Grey London και απεικονίζει μια fictional ομάδα ποδοσφαίρου να παίζει με τα Pringles ενώ προπονείται και προετοιμάζεται για τους αγώνες της. Το brand της Kellogg στοχεύει να διευρύνει το «παιχνιδιάρικο» πνεύμα του, υπενθυμίζοντας στο κοινό την ενέργεια και το συναίσθημα των αγώνων, από όπου και αν τους παρακολουθούν, και να καταστήσει τα Pringles μέρος αυτής της εμπειρίας.

Τα σποτ είναι μια δημιουργία των Gavin Kellet και David Hillyard σε σκηνοθεσία Paul Gay της Dark Energy, μέσω της Town Productions. Η καμπάνια συνδυάζει πολλαπλά υλικά, συμπεριλαμβανομένων TVC, social films, gifs, στατικές εικόνες, OOH και stickers. Τα media της καμπάνιας, η οποία θα τρέξει στην Ευρώπη σε 24 αγορές, αρχικά σε τηλεόραση και VOD, και, ακολούθως, τον Ιούνιο στα social media, διαχειρίζεται η Carat. Η in-house creative λύση της Dentsu, Presto, δημιούργησε ένα bespoke template για την κλιμάκωση του creative, δίνοντας ζωή στο brand, απαντώντας με ευφυή τρόπο σε real-time data signals σε 7 αγορές.

(Πηγή: Campaign)