Με το μήνυμα «All you want is Greece», ο ΕΟΤ υπογράφει τη φετινή καμπάνια της Ελλάδας για τον εισερχόμενο τουρισμό. Με μία φρέσκια ανθρωποκεντρική επικοινωνία, η Ελλάδα, προβάλλοντας τον φυσικό πλούτο και τις εμπειρίες που προσφέρει, τοποθετείται ως απάντηση σε κάθε «θέλω» του κόσμου και αναδεικνύεται ως ο απόλυτος ταξιδιωτικός προορισμός. Η καμπάνια, η οποία θα προβληθεί σε πολλές χώρες του εξωτερικού, εκτός από την κεντρική ταινία, έχει τέσσερις ακόμα θεματικές ταινίες που καλύπτουν τους πυλώνες της Γαστρονομίας, των Θαλάσσιων Δραστηριοτήτων, του Πολιτιστικού Τουρισμού και του Τουρισμού Πολυτελείας καθώς και πλήθος digital, print και outdoor υλικών. Η καμπάνια σχεδιάστηκε από την Ogilvy και την AQ Strategy, ενώ την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Foss Productions, σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη και μουσική Musou Music Group.