Καθώς το Reddit αναδεικνύεται σταδιακά σε σημαντικό προορισμό για διαφημιστικές ενέργειες, η πλατφόρμα επιθυμεί να βοηθήσει τα brands να επωφεληθούν από όσα έχει να προσφέρει. Η εταιρεία ανακοίνωσε την ίδρυση του KarmaLab, του in-house creative and strategy agency της, το οποίο προσφέρει insights, workshops, community management και ανάπτυξη καμπανιών για τα brands, τα οποία επιθυμούν να συνδεθούν με τους 52 εκατ. ημερήσιους χρήστες του Reddit.

«Λανσάραμε το KarmaLab, με στόχο να προσφέρουμε διαύγεια στους συνεργάτες μας σχετικά με αυτό που ζητούν, και διαύγεια σε εμάς σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες στις οποίες μπορούμε να επενδύσουμε», δήλωσε ο Will Cady, πρώην Head of creative strategy της Reddit, ο οποίος πλέον θα ηγείται του KarmaLab. Το νέο agency θα υποστηρίζει τα brands σε μια σειρά δραστηριοτήτων, τόσο εντός, όσο και εκτός πλατφόρμας, από τον προσδιορισμό του purpose, έως την εμφάνισή τους στα community conversations, ενώ θα τα βοηθά να εντοπίζουν συζητήσεις στο Reddit, με τις οποίες θα μπορούσαν να ενημερώσουν τις media ή creative στρατηγικές τους για μήνες.

(Πηγή: Campaign)