Έρευνα για το 5G υλοποίησε η MRB Hellas για λογαριασμό της Wind µε σκοπό να καταγράψει το επίπεδο γνώσης, τον βαθμό αποδοχής και τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα στους καταναλωτές. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν τα εξής: Το 5G δημιουργεί θετική αποδοχή με πλέον ισχυρό όφελος τη «γρήγορη και αναβαθμισμένη ταχύτητα». Επειδή όμως δεν συνδέεται µε κάποιο άλλο διακριτό και ισχυρό όφελος, δεν δημιουργεί ακόμη ενθουσιασμό στον καταναλωτή. Η χρήση του Internet από το κινητό είναι καθολική. Ο καταναλωτής έχει εξοικειωθεί με τον όρο 5G, τον αντιλαμβάνεται ως το «hot news» του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και το 62% τον συνδέει σε αυθόρμητη αναφορά με την ταχύτητα. Τέλος, θετική φαίνεται η αποδοχή του 5G στα πρώτα του στάδια, με το 65% των ερωτηθέντων να δηλώνουν θετικά διακείμενοι, µε την συνδεσιμότητα της κινητής τηλεφωνίας να έχει δομικό ρόλο.